Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Фурман А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зазуліна Л. В. 
Діалогізація дидактичного процесу: гуманістична перспектива / Л. В. Зазуліна; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 64 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Висвітлюються проблеми наукового пізнання природи діалогу та діалогічності, передумови та засоби гуманізації шкільної освіти шляхом діалогізації освітньої взаємодії вчителя і учня, викладача і слухача. Вперше теоретично та експериментально розроблена дидактико-діалогічна модель (ДДМ) підвищення кваліфікації учня, конкретизована система діалогічних понять, визначені параметри, критерії і показники ефективності курсової підготовки за ДДМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фурман А. В. 
Методи дослідження модульно-розвивальних форм навчання / А. В. Фурман, М. Б. Бригадир; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Інститут ЕСО, 1999. - 36 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Соціально-психологічно обгрунтовано авторські експертно-діагностичні методи дослідження оригінальних навчальних занять (три міні-модулі одного предмета по 30 хв.), які використовуються в експериментальній системі модульно-розвивального навчання. Описано принципи, параметри, критерії та показники наукового експертування інноваційного освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фурман А. В. 
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 339 c. - Библиогр.: с. 320-321 - укp.

У монографії вперше доцільно подається модульно-розвивальна система навчання, що пройшла теоретичну та експериментальну перевірку в загальноосвітніх школах України протягом п'яти років. Обгрунтовується соціально-культурна місія національної освіти, висвітлюється зміст принципів ментальності, духовності, розвитковості, модульності. Модульно-розвивальне навчання розглядається в контексті фундаментального соціально-психологічного експериментування, характеризується як система інноваційних освітніх технологій та експериментальних умов, аналізується у двох фазах реалізації пошукової діяльності - наукового проектування та освітнього мистецтва втілення цілісного модульно-розвивального процесу. Описується інноваційна система програмно-методичного забезпечення освітньої системи у єдності граф-схем і наукових проектів навчальних сценаріїв і розвивальних міні-підручників, програм самоповаги і самореалізації особистості учня. Позначаються принципи, алгоритми та особливості створення зазначених програмних компонентів, подаються їх фрагменти і зразки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Швыдько П. В. 
Опыт применения импортного горно-шахтного оборудования и взрывчатых материалов при разработке Южно-Белозерского месторождения / П. В. Швыдько, В. В. Усатый, В. А. Маслов, В. Ю. Усатый, А. И. Фурман, А. В. Постоялко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2001. - № 4. - С. 67-70. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрен опыт применения импортного горно-шахтного оборудования при разработке Южно-Белозерского железорудного месторождения подземным способом. Дана сравнительная характеристика работы импортного и отечественного оборудования по производительности, комфортности и другим параметрам. Показана возможность снижения себестоимости руды при широкомасштабном внедрении новейшего зарубежного и совершенствовании отечественного оборудования в сочетании с современными взрывчатыми веществами и средствами инициирования.


Ключ. слова: самоходная буровая установка, буровая каретка, погрузочно-доставочная машина, буровая корона, погружный пневмоударник, детонирующий шнур, неэлектрическая система инициирования, обратное инициирование, водостойкое безтротиловое ВВ
Індекс рубрикатора НБУВ: И332.301-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фурман А.  
Психодіагностика особистісної адаптованості / А. Фурман; Терноп. акад. народ. госп-ва. - Т. : Екон. думка, 2000. - 198 c. - Бібліогр.: 123 назв. - укp.

Описано теоретико-методологічні засади особистісної адаптованості, принципи побудови контрольної шкали, способи обробки та інтерпретації даних, а також результати ефективності модульно-розвивальної моделі навчання. Проведено науковий аналіз психологічної структури зазначеної адаптованості індивіда. Проаналізовано використання методики даної адаптованості у системі фундаментального соціально-психологічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.091.3-4

Шифр НБУВ: ВА606300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фурман А. В. 
Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На тлі аналізу основних соціально-психологічних закономірностей цілісного модульно-розвивального процесу в загальноосвітній школі описуються дві експертні системи визначення ефективності модульних занять, що пройшли експериментальну апробацію на предмет дослідження розвивальної взаємодії вчителя і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.03-211.3 с + Ю959.0-994 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мєщанова Г.  
Соціально-психологічне дослідження особистості: теоретико-методологічний аспект / Г. Мєщанова; ред.: А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва. Ін-т експерим. систем освіти. - Т. : Екон. думка, 2001. - 86 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічне обгрунтування науково-експериментальної програми системного дослідження особистості школяра за параметрами рівнів інтелектуальності, соціальності та креативності, розробленої та адаптованої в процесі моніторингу модульно-розвивальної системи як інноваційної освітньої структури. Проаналізовано принципи та умови втілення експериментального діагностичного проекту. Запропоновано теоретичну модель рівнів організації комплексного соціально-психологічного обстеження особистості як суб'єкта соціальної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952 в

Шифр НБУВ: ВА606310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Швыдько П. В. 
Эффективность неэлектрических систем инициирования зарядов взрывчатых веществ и их внедрение на подземных рудниках Украины / П. В. Швыдько, В. Л. Смирнов, В. А. Маслов, В. В. Усатый, П. Лабель, А. Г. Замышляев, А. И. Фурман, Д. И. Климашевский // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - № 5. - С. 73-78. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены конструктивные и технологические особенности неэлектрических систем инициирования и приведены отдельные сведения об использовании систем неэлектрического взрывания на горнодобывающих предприятиях Украины и России, а также об испытаниях на чувствительность к удару капсюлей-детонаторов "Primadet" и "NPED". Изложены данные о регламентных испытаниях неэлектрических систем инициирования "Primadet" MS и LP в подземных условиях шахт ЗАО "Запорожский железорудный комбинат". Обоснованы достоинства неэлектрических систем инициирования и эффективность их использования на открытых и подземных горных работах.


Ключ. слова: неэлектрическая система инициирования, первичное инициирующее ВВ, гранулированное ВВ, пневмозаряжение, конструкция заряда, обратное инициирование, козырьки, надежность и безопасность взрывных работ
Індекс рубрикатора НБУВ: И133-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смирнов В. Л. 
Проблемы извлечения марганца из отвалов ферросплавных заводов и использование хвостов обогащения в твердеющей закладке / В. Л. Смирнов, П. В. Швыдько, М. Н. Бурдин, А. И. Фурман // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - № 6. - С. 58-60. - Библиогр.: 3 назв. - рус.


Ключ. слова: ферросплавы, ферросплавные шлаки, отвалы, извлечение, лабораторные испытания, магнитная сепарация, гравитационная отсадка, классификация, захоронение материалов, закладочная смесь
Індекс рубрикатора НБУВ: К326.093

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Модульно-розвивальна система як об'єкт теоретико-методологічного аналізу : (Зб. матеріалів до п'ятиріччя заснування Ін-ту експерим. систем освіти, 1 листоп. 2004 р.) / ред.: А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва, Ін-т експерим. систем освіти. - Т. : Екон. думка, 2004. - 80 c. - укp.

Розглянуто ідеї, принципи, категорії, теоретичні концепції, методологічні моделі модульно-розвивальної інноваційної системи освіти, а також особливості методологічної роботи у сфері дослідження, нормування та проектування новітніх технологій соціальної взаємодії. Наведено модель професійної діяльності експерта, а також вітакультурні концепції аксіопсихологічної реальності.

Рассмотрены идеи, принципы, категории, теоретические концепции, методологические модели модульно-развивающейся инновационной системы образования, а также особенности методологической работы в сфере исследования, нормирования и проектирования новейших технологий социального взаимодействия. Приведены модель профессиональной деятельности эксперта, а также витакультурные концепции аксиопсихологической реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фурман А. В. 
Психокультура української ментальності / А. В. Фурман. - Т. : Екон. думка, 2002. - 131 c. - Бібліогр.: с. 106-111. - укp.

На підставі міжпредметних позицій уперше розглянуто українську ментальність як надскладне вітокультурне явище історичного життєпотоку самобутньої європейської нації. На парадигмальному, методологічному й емпіричному рівнях наукового аналізу обгрунтовано полівалентність, узгодженість і розвитковість визначальних культурно-психологічних характеристик-координат української ментальності - основи проектування та побудови інноваційних програм, проектів і моделей розвитку суверенної України. Запропоновано категорійну матрицю феномену, що розкриває основний закон його генезису як вершинного шляху менталеформування: життя - спілкування - національна свідомість - рідна мова - слово. На підставі положень національної системи освіти обгрунтовано можливість створення повноцінного соціокультурного простору еталонного ментально-психологічного змісту діяльності інноваційних навчально-виховних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т597.5(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукове проектування інноваційних та економічних систем національної освіти : Зб. матеріалів до загальноакадем. наук. конф., 17 квіт. 2003 р. / ред.: А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва, Ін-т експерим. систем освіти. Каф. психол. і пед. дисциплін. - Тернопіль : Екон. думка, 2003. - 41 c. - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні, технологічні та експериментальні аспекти ефективного здійснення проектно-пошукової діяльності у системі сучасної національної освіти. Проаналізовано динаміку розгортання процесів рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі. Здійснено економічне моделювання розвиваючого функціонування вищих навчальних закладів.

Освещены теоретические, методологические, технологические и экспериментальные аспекты эффективного осуществления проектно-поисковой деятельности в системе современного национального образования. Проанализирована динамика разворачивания процессов рефлексии в модульно-развивающемся образовательном цикле. Осуществлено экономическое модулирование развивающего функционирования высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фурман А. В. 
Психодіагностика особистісної адаптованості / А. В. Фурман; Терноп. акад. нар. госп-ва. Ін-т експерим. систем освіти. - 2-е вид., скор. - Т. : Екон. думка, 2003. - 64 c. - Бібліогр.: 123 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади діагностичної методики визначення особистісної адаптованості школярів. Наведено науковий аналіз психологічної структури особистісної адаптованості індивіда. Описано принципи побудови контрольної шкали адаптованості в системі сучасних діагностичних засобів, способи обробки та інтерпретації показників психологічного обстеження учнів. Висвітлено результати ефективності модульно-розвивальної моделі навчання.

Раскрыты теоретические основы диагностической методики определения личностной адаптированности школьников. Приведен научный анализ психологической структуры личностной адаптированности индивида. Описаны принципы построения контрольной шкалы адаптированности в системе современных диагностических средств, способы обработки и интерпретации показателей психологического обследования учеников. Освещены результаты эффективности модульно-развивающей модели обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фурман А.  
Теорія і практика розвивального підручника : Моногр. / А. Фурман. - Т. : Екон. думка, 2004. - 288 c. - укp.

Висвітлено інтегральну концепцію навчальної книжки і підручника. Описано науково-організаційну модель національного підручникотворення, принципи та ознаки наукового проектування змісту, структури і оформлення навчальних книжок інноваційного типу.

Освещена интегральная концепция учебной книги и учебника. Описаны научно-организационная модель создания национального учебника, принципы и свойства научного проектирования содержания, структуры и оформления учебных книг инновационного типа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фурман А. В. 
Вступ до теорії освітньої діяльності : Курс лекцій / А. В. Фурман; Терноп. нац. екон. ун-т. Каф. соц. роботи. - Т., 2006. - 86 c. - укp.

Вперше розглянуто освітню діяльність як теоретичну метасистему, що інтегрує пояснювальний потенціал концептів навчання, учіння, виховання, освіти, самореалізації у контексті ситуативного культуротворення та реалізує соціально-культурну парадигму освіти. Наведено методологічне обгрунтування теорії освітньої діяльності. Висвітлено перспективи соціокультурного утвердження найбільш популярних парадигм освіти. Розглянуто гуманітарні технології та методи культурної політики. Розроблено та запропоновано для експериментального впровадження модульно-розвивальну систему організації інноваційного навчання як теоретичну базу Школи майбутнього - Культури та Духовності.

Впервые рассмотрена образовательная деятельность как теоретическая метасистема, интегрирующая объяснительный потенциал концептов обучения, воспитания, образования, самореализации в контексте ситуативного формирования культуры и реализует социально-культурную парадигму образования. Приведено методологическое обоснование теории образовательной деятельности. Освещены перспективы социокультурного утверждения наиболее популярных парадигм образования. Рассмотрены гуманитарные технологии и методы культурной политики. Разработана и предложена для экспериментального внедрения модульно-развивающая система организации инновационного обучения как теоретическая база Школы будущего - Культуры и Духовности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в + Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фурман А. В. 
Ідея професійного методологування : моногр. / А. В. Фурман. - Ялта : Екон. думка; Т., 2008. - 205 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Розглянуто етапи, умови та форми формування професійного методологування у контексті системи вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи. Визначено рівні та наведено критерії методологування у професійній науково-дослідній діяльності. Розкрито структуру, зміст і значення схеми модульно-розвивального простору даного виду методологування. Викладено типологічний підхід у системі професійного методологування. Висвітлено архітектоніку педагогічної миследіяльності, проведено вітакультурне обгрунтування сфери психології.

Рассмотрены этапы, условия и формы формирования профессионального методологирования в контексте системы витакультурно сориентированной методологической работы. Определены уровни и приведены критерии методологирования в профессиональной научно-исследовательской деятельности. Раскрыты структура, содержание и значение схемы модульно-развивающего пространства данного вида методологирования. Изложен типологический подход в системе профессионального методологирования. Освещена архитектоника педагогической мыследеятельности, проведено витакультурное обоснование сферы психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю25в

Шифр НБУВ: ВА694628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Фурман А. В. 
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект = Theory of educatinal problem situations: psychologically-didactic aspect : Моногр. / А. В. Фурман; Акад. наук вищ. школи України. - Т. : Астон, 2007. - 163 c. - Бібліогр.: с. 128-144. - укp.

Висвітлено актуальне питання створення єдиної психодидактичної теорії навчальних проблемних ситуацій. Показано роль проблемності навчання як ефективного засобу формування пізнавальної активності учнів. Визначено зміст, структуру, основні характеристики та функції навчальних проблемних ситуацій, показано особливості їх виникнення та вирішення у процесі навчання учнів різних вікових категорій. Запропоновано диференційований підхід щодо керування процесом засвоєння знань та розвитком розумових здібностей учнів у навчальних проблемних ситуаціях. Розкрито сутність модульно-розвивальної системи як інноваційного проекту та освітнього метапроцесу. Розглянуто питання наукового проектування та психомистецької реалізації цілісного модульно-розвивального метапроцесу. Розглянуто взаємодоповнення різних типів модулів у контексті циклічного перебігу навчального ритму. Наведено психологічну характеристику навчального ритму-модуля. Розроблено проблемно-модульну технологію засвоєння знань, здійснено її соціально-психологічний аналіз.

Освещены актуальные вопросы создания единой психодидактической теории проблемных ситуаций в процессе обучения. Показана роль проблемности, возникающей в процессе усвоения новых знаний, как эффективного средства формирования познавательной активности учащихся. Раскрыты содержание, структура, основные характеристики и функции учебных проблемных ситуаций, показаны особенности их возникновения и решения в процессе обучения учащихся различных возрастных категорий. Предложены дифференционный подход к управлению процессом усвоения знаний и развитием умственных способностей учащихся в учебных проблемных ситуациях. Раскрыта сущность модульно-развивающей системы как инновационного проекта и образовательного метапроцесса. Рассмотрены вопросы научного проектирования и психоискусственной реализации целостного модульно-развивающего метапроцесса. Рассмотрены взаимодополнения различных типов модулей в контексте циклического течения учебного ритма. Приведена психологическая характеристика учебного ритма-модуля. Разработана проблемно-модульная технология усвоения знаний, осуществлен ее социально-психологический анализ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фурман А. В. 
Граф-схеми навчальних курсів у середній і вищій школі / А. В. Фурман; Терноп. нац. екон. ун-т, НДІ методології та економіки вищ. освіти. - Т., 2009. - 44 c. - укp.

Розкрито зміст граф-схеми навчального курсу як базового компонента програмно-методичного забезпечення модульно-розвивальної системи з метою створення соціально-психологічних умов для найкращої організації мистецько-освітньої взаємодії учителя й учня під час спільного проходження ними навчальних модулів і шкільного курсу загалом. Розглянуто сутність, принципи й алгоритм створення граф-схем для середньої та вищої школи, висвітлено методології їх категоріально-понятійного наповнення. Увагу приділено критеріям, параметрам і шкалі комплексного експертного оцінювання.

Раскрыто содержание граф-схемы учебного курса как базового компонента программно-методического обеспечения модульно-развивающей системы с целью создания социально-психологических условий для наилучшей организации художественно-образовательного взаимодействия учителя и ученика в период совместного прохождения ими начальных модулей и школьного курса в целом. Рассмотрены сущность, принципы и алгоритм граф-схем для средней и высшей школы, освещены методология их категориально-понятийного наполнения. Внимание уделено критериям, параметрам, шкале комплексного экспертного оценивания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фурман А. В. 
Освітні сценарії у системі модульно-розвивального навчання / А. В. Фурман; Терноп. нац. екон. ун-т, НДІ методології та економіки вищ. освіти. - Т., 2009. - 40 c. - укp.

Висвітлено досвід наукової розробки освітніх сценаріїв як одного з найважливіших інноваційно-методичних засобів проектування і реалізації психомистецьких технологій ефективної взаємодії вчителя і учнів у системі модульно-розвивального навчання. Обгрунтовано композицію і термінологію, концепти, особливості та умови створення якісного сценарію повноцінного навчально-психологічного дійства.

Освещен опыт научной разработки образовательных сценариев как одного из важнейших инновационно-методических средств проектирования и реализации психохудожественных технологий эффективного взаимодействия учителя и учеников в системе модульно-развивающего обучения. Обоснованы композиция и терминология, концепты, особенности и условия создания качественного сценария полноценного учебно-психологического действия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113347 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського